Luetut 2018
Kirjat lukemisjärjestyksessä:
John Lewis, Andrew Aydin, Nate Powell: March, Book One
Sebastian Barry: Days Without End
Elena Ferrante: Ne jotka lähtevät ja ne jotka jäävät
George R. R. Martin: Kuninkaiden koitos
Guy Delisle: Hostage
Hilary Mantel: Margaret Thatcherin salamurha
Rosa Liksom: Everstinna
Mike Pohjola: Sinä vuonna 1918
Kate Atkinson: Elämä elämältä
Kim Leine: Kuilu
Gaël Faye: Pienen pieni maa
Hilla Hautajoki: Keinutuolikaupunki ja Tulikärpästen kylä - Harharetkiä Latinalaisessa Amerikassa
Alejandro Zambra: Kotiinpaluun tapoja
Art Spiegelman: Maus - Selviytyjän tarina
Jon Krakauer: Erämaan armoilla
Ville Tietäväinen: Näkymättömät kädet
Art Spiegelman: Maus II, Selviytyjän tarina - tästä vaikeudet alkoivat
Michael Wolff: Fire and Fury, Inside the Trump White House
Amos Oz: Juudas
Hédi Fried: Kysymyksiä joita minulle on esitetty keskitysleiristä
Laura Manninen: Kaikki anteeksi
Margaret Atwood: Uusi maa
George Saunders: Lincoln Bardossa
Tekla Inari: Siniset vuodet - Blue Years
Mohsin Hamid: Exit West
Min Jin Lee: Pachinko
Terhi Rannela: Kesyt kaipaavat, villit lentävät
Anne Frank: Päiväkirja
Johannes Anyuru: He hukkuvat äitiensä kyyneliin
Kätlin Kaldmaa: Islannissa ei ole perhosia
Tara Westover: Educated
Ken Follett: Kun suuret sortuvat
Toni Morrison: Koti
Lisa Wingate: Before We Were Yours
Péter Gárdos: 117 kirjettä
A.J.Finn: Nainen ikkunassa
Naomi Klein: Kun ei ei riitä
Marja-Liisa Vartio: Hänen olivat linnut
Piia Leino: Taivas
Stephen King: Se
Lauri Ahtinen: Elias
Minna Rytisalo: Rouva C.
Eowyn Ivey: Lumilapsi
Riitta Kylänpää: Pentti Linkola
Aila Meriluoto: Lasimaalaus
Anna Ahmatova: Olen äänenne
Juha Itkonen: Ihmettä kaikki
Marek Hlasko: Viikon kahdeksas päivä
Kate Morton: Paluu Rivertoniin
Jean Hegland: Suojaan metsän siimekseen
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti